Osobné odbery vždy zadarmo
95 % produktov skladom
Milión spokojných zákazníkov
Zatvárame predajňu v Prievidzi
Košík 0.00 €
Produkt bol pridaný do košíka
img
Ostatné produkty v košíku
produktov v košíku
Medzisúčet
0

Potvrdenie o vytknutí vady tovaru kupujúcim - spotrebiteľom

Vážený zákazník,

vopred Vám ďakujeme za vyplnenie všetkých údajov potrebných k zahájeniu riešenia Vašej reklamácie.

Po odoslaní riadne vyplneného protokolu obdržíte písomné potvrdenie a budete kontaktovaní reklamačným pracovníkom do 3 pracovných dní prostredníctvom e-mailu.

Žiadame Vás o presnú špecifikáciu vady, vrátane doloženia dokumentácií a to fotografie, vyznačenie dielu v montážnom návode a iné. Lehota na vyriešenie reklamácie začne doložením kompletných podkladov k založeniu reklamácie.

Základné informácie


napr. 100012345 pre objednávky z e-shopu, alebo 1234567 pre objednávky z kamenných predajní
Správne číslo nájdete v pravom hornom rohu nad adresou kupujúceho u Vašej kúpnej zmluvy z kamennej predajne. V prípade internetovej objednávky potom v texte e-mailu.
1234567/ 1 - 4xx 27.06.24 001 D

Kontaktné údaje


zadajte napr. Jozef
zadajte napr. Novák
zadajte napr. 0904123456
zadajte napr. jozef.novak@email.sk
zadajte napr. Trenčianska 123/45
zadajte napr. Bratislava
zadajte napr. 901 01

Informácie k reklamovanému tovaru


napr. 123456.7

Navrhovaný spôsob vyriešenia uplatnených vád tovaru:

Tovar nebol pri uplatnení vád odovzdaný. Ak nie je tovar odovzdaný pri vytknutí vád, bude odovzdaný:

Kupujúci berie na vedomie, že lehota pre odstránenie vady sa predlží o dobu do skutočného sprístupnenia /odovzdania tovaru.

Fotografická dokumentácia


Maximálna veľkosť príloh je 15 MB.


Informácie o spôsobe spracovania osobných údajov nájdete tu

V prípade, ak nedostanete spätný kontakt od nášho reklamačného pracovníka do 3 pracovných dní, prosím ozvite sa na e-mail servis.sk@asko.net. Ďakujeme

Predávajúci bude v postavení správcu osobných údajov spracovávať osobné údaje kupujúceho (Subjekt údajov) uvedených v tomto potvrdení. Osobné údaje, ktoré budú spracované, sú: meno a adresa, poštová adresa, e-mailová adresa, číslo účtu, telefonický kontakt a podpis. Účelom spracovania osobných údajov je realizácia zmluvného vzťahu – riešenia reklamácií u predávajúceho. Všetky takto získané osobné údaje sú spracované v súlade so zákonom č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Spracovanie osobných údajov je prevádzané Správcom, osobné údaje však pre Správcu môžu spracovávať i títo spracovatelia: dodávatelia, poradcovia, prepravcovia a iní poskytovatelia služieb, ktorí sa podieľajú na predaji a dodávaní tovaru, riešenia reklamácií a realizácii platieb; spriaznené spoločnosti - spoločnosti, ktoré sú vlastnené alebo riadené spoločností, obchodní partneri – dôveryhodné spoločnosti, ktoré môžu poskytovať informácie o produktoch a službách, tam, kde Subjekt údajov poskytol samostatný súhlas, a vymáhanie práva – pri výzve zo strany štátnych orgánov, alebo pri ochrane zákazníkov. Osobné údaje Subjektu sú spracované v súlade s ustanovením čl 6,odst.1. písm. b) Nariadenie – poskytnutie osobných údajov a sú nevyhnutným požiadavkám pre splnenie zmluvy. Subjekt údajov prehlasuje, že bol Správcom riadne poučený o spracovaní a ochrane osobných údajov, že vyššie uvedené osobné údaje sú presné a pravdivé a sú Správcovi poskytnuté dobrovoľne. Subjekt údajov má právo upravovať svoje osobné údaje a ich rozsahom požadovať od Správcu informáciu ako jeho osobné údaje spracováva, právo požadovať od Správcu prístup k svojím osobným údajom, ich opravu alebo vymazanie, poprípade obmedziť spracovanie, a vzniesť námietku, má právo na prenositeľnosť týchto údajov k inému správcovi, ako i právo podať sťažnosť na Úrad pre ochranu osobných údajov so sídlom Hraničná 12, 820 07, Bratislava ak Správca pri spracovaní osobných údajov postupuje v rozpore s nariadením.