Časté otázky - e-shop
Kde nájdem návod na čistenie a údržbu materiálov?
- návod vo formáte PDF si môžete stiahnuť tu: Návod na čistenie (PDF, 1MB)
Kde nájdem informácie k údržbe záhradného nábytku?
- návod vo formáte PDF si môžete stiahnuť tu: Návod na údržbu (PDF, 130kB)
Nemôžem sa dovolať na infolinku 0322 90 29 02 / voľba 2
- odporúčame zaslať dotaz na e-mailovú adresu: info.eshop@asko.net
Mám neštandartný dotaz, na ktorý na infolinke nemajú dostatok informácii
- odporúčame zaslať dotaz na e-mailovú adresu: info.eshop@asko.net. Hneď ako informáciu overíme, budeme Vás kontaktovať.
Potvrdenie objednávky
- potvrdenie objednávky obdržíte hneď po jej vytvorení e-mailom. Ak toto potvrdenie neobdržíte, kontaktujte nás prosím na e-mailovej adrese info.eshop@asko.net, aby sme preverili problém nedoručenia potvrdenia
Mám záujem o telefonickú objednávku
- telefonickú objednávku je možné realizovať iba v tom prípade pokiaľ máte záujem objednávať tovar z internetového obchodu
- telefonickú objednávku môžete realizovať na linke 0322 90 29 02 / voľba 2
- telefonické objednávky sú možné realizovať:
- Po – Ne 8:00 – 18:30
- po vytvorení objednávky obdržíte potvrdenie objednávky e-mailom. Ak potvrdenie neobdržíte, odporúčame kontaktovať infolinku
Aké sú možnosti platby?
- platobnou alebo kreditnou kartou
- na dobierku – celú sumu za objednávku uhradí zákazník vodičovi pri preberaní tovaru
- 24-pay – on-line prevodom cez Vaše internetové bankovníctvo
- Splátky Quatro – akontáciu uhradí zákazník formou dobierky vodičovi pri prevzatí tovaru
Je platba kreditnou kartou pri nákupe v e-shope bezpečná?
- platba kartou v našom e-shope je úplne bezpečná
- pri akceptácii platobných kariet využívame 3D-Secure riešenie, čo je nejmodernějšia aplikácia kartových asociácií MasterCard a Visa umožňujúci bezpečné platby kartou na Internete
- údaje zo svojej platobnej karty zadávate priamo banke
- prenos dát sa uskutočňuje prostredníctvom zabezpečeného protokolu HTTPS, ktorý tieto informácie šifruje
- nikdo z našich zamestnancov nemá prístup k údajom o Vašej karte
Mám záujem o splátkový predaj, ale chcem objednávku cez eshop
- Splátky poskytujeme prostredníctvom spoločnosti Quatro – akontáciu uhradí zákazník formou dobierky vodičovi pri prevzatí tovaru
Chcem si objednať tovar cez internetový obchod a vyzdvihnúť si ho osobne na predajni
- Osobný odber je možný na adrese:
ASKO – NÁBYTOK – Trenčín – Záblatie – Centrálny sklad
Záblatie 632, Trenčín
911 06 Trenčín - Otváracia doba
Po – Pia – 7:00–19:00h
So – 9:00–17:00h
Ne – Zatvorené
- na tovar, ktorý sa aktuálne nenachádza skladom, môže zákazník zaslať nezáväznú objednávku vyplnením formulára pri danom produkte s uvedením osobných kontaktných údajov. Po naskladnení produktu z nezáväznej objednávky bude zákazník informovaný. Vytvorením nezáväznej objednávky negarantujeme cenu výrobku v deň jej vytvorenia. Cena výrobku pri nezáväznej objednávke je aktuálna v deň jeho naskladnenia.
Chcem objednať tovar z letáku cez e–shop
- produkt je možné objednať cez e – shop ak je dostupný v e-shope
- pokiaľ nie je možné vložiť tovar do nákupného košíka, je možné ho zakúpiť / objednať iba osobne na predajni
Dostupnosť a ceny produktov v e-shope
- aktuálna dostupnosť produktu v eshope platí iba pre internetové objednávky
- produkty dostupné na internete sú skladom pre e-shop s možnosťou doručenia do 7 pracovných dní
- akcie, ktoré platia v internetovom obchode, sa nemusia zhodovať s akciami v kamenných predajniach
- tovar nie je možné rezervovať, vytvorená objednávka bude vyexpedovaná
- ceny pri produktoch sú konečné už po odrátaní akčnej ceny, ak nejaká akcia práve prebieha
Daňový doklad, záručný list
- daňovým dokladom a zároveň záručným litom je faktúra odoslaná v elektronickej podobe, ktorú obdržíte po doručení tovaru e-mailom na Vami zadanú e-mailovú adresu do objednávky
- zmena daňového dokladu po doručení tovaru nie je možná
Kde sú k dispozícii Všeobecné obchodné podmienky?
Expedícia a doručenie tovaru
- produkty dostupné na internete sú skladom pre e-shop s možnosťou doručenia podľa VOP
- v deň expedície obdržíte e-mailom potvrdenie o expedícii s číslom zásielky, pod ktorým sa tovar doručuje. Obvykle sa tovar doručuje deň po expedícii
- tovar sa doručuje spoločnosťou Geis v pracovné dni v čase 8.00–17.00
Kontrola tovaru pri preberaní od vodiča
- odporúčame kontrolu neporušenosti balíkov pri preberaní tovaru od vodiča. Ak je niektorý z balíkov poškodený, buď tovar nepreberajte a kontaktujte nášho reklamanta na e-mailovej adrese: servis.eshop@asko.net alebo tovar preberte a vpíšte do prepravného listu vodičovi poznámku, že tovar bol prevzatý s výhradou, pre prípdné nekoršie podanie reklamácie
- odporúčame pri prebratí tovaru prekontrolovať, či počet prebratých balíkov súhlasí s počtom balíkov uvedených v prepravnom liste
Odstúpenie od zmluvy
- Odstúpenie od zmluvy je možné v lehote 14 dní odo dňa, kedy vám bol tovar doručený.
- Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy vyplňte písomne formulár, ktorý nájdete tu.
- Po odoslaní formulára prosím čakajte na odpoveď nášho reklamačného oddelenia, ktoré vás bude kontaktovať v najbližšej možnej dobe.
- S vrátením tovaru ponesiete priame náklady.
- Na vopred dohodnutú predajňu doručíte nepoškodený tovar zabalené v originálnom obale.
- Pri vrátení tovaru je potrebné sa preukázať kópiou faktúry, ktorú ste dostali na e-mail.
Vernostný program pre E-shop
- Pre našich verných zákazníkov sme pripravili Vernostný program
e-shopu – získajte zľavu už pri druhej objednávke! Podmienky uplatnenia
zľavy pre zákazníkov:
- Platnosť zapojenia sa do vernostného programu je od 8. 4. 2014
- Vernostná zľava platí len pre zaregistrovaných zákazníkov E-shopu www.asko-nabytok.sk
- Možnosť registrácie je prostredníctvom webových stránok www.asko.sk – Registrácia nového zákazníka
- Uplatnenie zľavy je následovné:
- 3% zľava z aktuálnych predajných cien produktov pri druhej objednávke
- 5% zľava z aktuálnych predajných cien produktov pri tretej objednávke
- 7% zľava z aktuálnych predajných cien produktov každej ďalšej objednávy
- Zľava sa netýka dopravného a služieb ponúkaných v e-shope
- Zľava sa vzťahuje len na aktuálne predávané produkty
- Pred uplatnením zľavy musia byť predchádzajúce objednávky doručené zákazníkovi
- Zľava sa vzťahuje na online objednávky, i na telefonické objednávky uplatnené na telefónnom čísle 0322 90 29 02
- Pri telefonickej objednávke musí zákazník disponovať e-mailovou adresou
- Zákazníkovi sa celková zľava zobrazí v nákupnom košíku sumou, i v percentuálnom vyjadrení
- Zľava je viazaná na aktuálny profil zaregistrovaného zákazníka
(ak si sám zmení v priebehu roka prihlasovacie údaje, napr. e-mail alebo meno, zľava sa mu automaticky naráta) - Zľava nie je kombinovateľná so žiadnymi marketingovými akciami a zľavovými kódmi okrem dopravy zadarmo nad určitú hodnotu
- Zľava nie je kombinovateľná s produktmi z letáka a výpredaja