Časté otázky - kamenné predajne
Kde nájdem návod na čistenie a údržbu materiálov?
- návod vo formáte PDF si môžete stiahnuť tu: Návod na čistenie (PDF, 1MB)
Kde nájdem informácie k údržbe záhradného nábytku?
- návod vo formáte PDF si môžete stiahnuť tu: Návod na údržbu (PDF, 130kB)
Nemôžem sa dovolať na konkrétnu predajňu
- na Vaše dotazy ohľadne zákaziek a tovaru bola vytvorená naša infolinka pre zákazníkov, ktorá je Vám k dispozícii denne Po – Ne 09:00 – 20:00. Môžete sa informovať na telefónnom čísle 0322 90 29 02
Mám neštandardný dotaz, na ktorý na infolinke nemajú dostatok informácii
- odporúčame vypísať kontaktný formulár, ktorý sa nachádza na našich internetových stránkach. Hneď ako informáciu overíme, budeme Vás kontaktovať.
Aké sú možnosti splátkového predaja?
- splátkový predaj nám realizuje spoločnosť QUATRO, ktorý je možný iba pri nákupe v kamenných predajniach. O splátkovom predaji sa môžete informovať na zákazníckej linke QUATRA 0850 123 440 alebo priamo na predajni pri osobnej návšteve
Aké sú možnosti platby na predajniach?
- platba v hotovosti
- platba platobnou alebo kreditnou kartou
- platba na splátky prostredníctvom spoločnosti Quatro
V akom prípade môžem zaplatiť požadovanú sumu prevodom na účet?
- prevodom na účet môžete zaplatiť proforma faktúru, ktorá Vám bola vystavená na predajni. Splatnosť je do 10 dní.
- prevodom na účet môžete zaplatiť doplatok zvyšnej sumy. Platba k zákazke je priradená do 5 dní. Až po pripísaní platby si môžete tovar vyzdvihnúť zo skladu. Pripísanie platby k Vašej zakázke si môžete overiť na našej infolinke na infolinke 0322 90 29 02.
Aký je variabilný symbol pri platbe prevodom na účet?
- ako variabilný symbol uvádzajte číslo kúpnej zmluvy
Aká je výdajná doba skladu?
- výdaj zo skladu je možný počas celej otváracej doby predajne – viď kontakty predajní
- výnimkou je centrálny sklad v Trenčíne – Záblatie, výdajná doba je Po – Pia 07:00 – 19:00, So – 09:00 – 17:00, Ne – zavřeno
Chcem vrátiť zakúpený tovar, ktorý mám už doma
- vrátenie tovaru upravujú naše Všeobecné obchodné podmienky, bod 1.3.
Nemám kontakt na dopravu a montáž
- kontakt na dopravu a montáž Vám poskytneme na našej infolinke 0322 90 29 02
- Geis doprava platí iba pri internetových objednávkach
Chcem rezervovať tovar
- tovar je možné rezervovať do 24 hodín len pri osobnej návšteve predajne
Ako mám postupovať pri reklamácii? (mám k dispozícii číslo kúpnej zmluvy)
- reklamáciu odporúčame podať vypísaním internetového formulára na našich webových stránkach, na základe odoslania internetového formulára Vás bude kontaktovať reklamačný pracovník. Odporúčame priložiť fotografie pre urýchlenie procesu reklamácie.
Ako mám postupovať pri reklamácii? (mám k dispozicii iba paragon – blok o zaplatení)
- reklamáciu doporučujeme podať na email adresu servis.mesto@asko.net /na miesto „mesta“ zadajte príslušné mesto, kde sa predajňa nachádza, napr.: servis.trencin@asko.net, servis.bratislava@asko.net, apod. Ako prílohu zašlite nascanovaný paragon.
Mám problém vyplniť internetový formulár pre odoslanie reklamácie
- v tomto prípade môžete kontaktovať infolinku 0322 90 29 02. Operátorky Vám pomôžu vyplniť internetový formulár.
Kde sú k dispozícii VOP?
- na internetových stránkach
- na každej predajni
Dostupnosť produktov na jednotlivých predajniach, sortiment, ceny – v porovnaní s dostupnosťou, cenami a sortimentom na internete
- aktuálnu dostupnosť produktu na kamennej predajne si môžete preveriť na našej infolinke 0322 90 29 02. Nezhoduje sa s dostupnosťou produktov na internete
- ceny a sortiment uverejnený na internete sa nemusia zhodovať s cenami a sortimentom v jednotlivých kamenných predajniach
Sortiment na filiálkach v porovnaní so sortimentom na internete
- Na filiálkach je možnosť výberu aj z iných produktov, ktoré sa nenachádzahú v ponuke na internete
- pre overenie ceny na predajniach môžete kontaktovať linku 0322 90 29 02
Potrebujem informácie k plánovaným kuchyniam
- Kuchynské štúdiá nájdete v kamenných predajniach ASKO – NÁBYTOK. Podrobnejšie informácie nájdete na samostatných stránkach kuchyne.asko-nabytok.sk.
- Na prvé stretnutie sa zákazník objednávať nemusí. Predajca zákazníka obslúži hneď a prípadnú ďalšiu schôdzku si už spolu dohodnú na osobnom stretnutí.
- Čo si má zákazník priniesť so sebou na stretnutie:
- pôdorys miestnosti vrátane dverí a okien
- výšku parapetov
- druh a farbu podlahy
- informácie o tom, či má zákazník zavedený plyn nebo elektriku
- kde je prívod vody, kde sa nachádza odpad a kde zásuvky
- ak je kuchyňa spojená s obývacou izbou, potrebná je i informácia ako sú farba alebo dekor nábytku v obývacej izbe alebo jedálni
- Návrh plánovanej kuchyne je zadarmo, pokiaľ si ho zákazník nepraje vytlačiť. Ak si zákazník praje návrh vytlačiť, uhradí 30,– EUR, ktoré sa odpočítajú z ceny kuchyne při zakúpení kuchyne.
- Cena je závislá na výbave použitých skriniek, počte zásuviek a výsuvov, tak ako i na dekore – cenovej skupine pracovných dosiek a tvaru kuchyne – L, U, G, alebo rovná zostava.
- Kontakty na kuchynské štúdiá na našich predajniach:
- Bratislava: kuchyne.bratislava@asko.net
- Nitra: kuchyne.nitra@asko.net
- Poprad: kuchyne.poprad@asko.net
- Prievidza: kuchyne.prievidza@asko.net
- Trenčín: kuchyne.trencin@asko.net
- Košice: kuchyne.kosice@asko.net
- Banská Bystrica: kuchyne.bystrica@asko.net